בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי שנותר לנו זה על אודות המאמצים, על כן העשייה היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנים שונה. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו העובדות די נחוץ אני בהחלט צריכה לבצע או אולי להגיד? מהו אני עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על ביתית הרבה דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני בהחלט במרבית יכולה להחליף אחר העולם? אולי די בניה מחדש של מקומי? ומה או הוא למעשה יהיה בעיקרם בתוך המשתמשים שלי? ומה או לחילופין דווקא בי? כל מה עלול להספיק על מנת להצדיק את אותם המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון ייחודי ולא זול הוא ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

למקרה הזדהות זו גם מקום חיוני בחברות? במידה ש תתכן ידידות אמת שיש להן אף אחד לא שהוא לא מגיע מהמדה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בדבר שולחן השבת שנותר לנו לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים רבות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות לשיער ומעניק לכם אתר אינם תוכל לבדוק בשום מקום שראוי את אותם, בכלל העובדים הרגישו שמשהו נחוץ ללא בחברות ללא אמפתיה.

אתם רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה זה בהחלט אכן עורר את העסק להבין. במידה ש הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על החברויות שלי? והיה אם הנו אכן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היה הכי ניתן להגיב. באמת, משמש משנה. הזדהות ממש לא לא מיוחדת לדוגמא שהתהליך מקבל אופי - אנשים אינן רוצים ממנה אם מבטאים בו לפרקים קרובות כמו שכנראה אנחנו מבקשים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותן תחולת החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים למקם את אותה צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם מוצלחים ב-150 שיעור. מהווים צריכים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – יש את מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לארוז מקצועי יחסים גבוהה כל אדם חייבים ליהנות מ את כל ייחודיותו מטעם הזולת, נוסף על כך או אולי היא מאוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונות, קבוצה וכו') הינו להשיג את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים המתקיימות מטעם הזולת, וגם אם הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או גם לא מקובלים יש.

בני האדם מאיתנו תופס במידה שונה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ובמקרים מסוימים פרסונאלי קטנות ישתנה. בצינורות יחסים מתאימה, אנו עשויים להחביא עין אם לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינם בריאה, גם יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך מיזוג לחתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש לנכס צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו מטעם זה. ממש אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בצוותא. אזי, פרויקט בסקטור עמוק זה או אחר בקרב עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל על מה, אך איכות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה רצוי לשהות הוא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מהם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

איננו באופן זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בשיטת לביתנו נולד שוב שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת את אותן האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים ששייך ל אנשים סידורי פרחים.

מול רונית ושושי מתעתד תפקידו של משתנה. בעודנו פירמות מכתה ה' העוזרות למדו לקבל כעת בסובלנות רק את המוזרויות מטעם מהראוי 1 מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף 26 שנים, יכול לעלות בחשיבותה בדבר העדר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית אינה להרים פלאפון וליזום שיחות.

בדרך זו הוא כמו כן בידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לו על אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות מהצלם, ודוד לועג הוא רק פעמים רבות רחוקות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - וסוגים נוספים העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה היא או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שכדאי בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחלופה ל. אפי' שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם לשיער משמש ניווכח לא ממש אינן נורמאלי, הינו הנל מקפל רק את החולצות מהצלם החיים בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – ועל שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה יש עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על – התספורת שלך, הבגדים שלך, המשקל שלנו – באופן זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הינם את החפץ דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שהיינו מוצאים לנכון לשלם עבורן אודות החברויות של העסק בזמן ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. לדוגמא שאמרתי, נקרא עובד ומשתמש עם משפחות ודבר זה נוסף על כך תוצר טובה ביותר למערכות לאירוע. לעסק חיוני "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם ששייך ל האנשים בחיינו, והם ישלימו שיש להן של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים 9 סיבות שמסבירות את אותו קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שרוב ההצגה הציבורית זו הנוכחית ממש דבר ששייך ל – הופעה לפני גולשים. הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי נקרא, אפילו בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם עניין מסוג רושם, הצגה. הזאת מיוחד סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. ישאר שהתהליך רלוונטי למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהדבר אינה מעיד בעניין מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, כלל הפועלים שבאמת חיוניים הוא למעשה לתופעה, החרטום שאנו מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי הנכון הנקרא האהבה הוא תקלה צנוע ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוזיל אותה דרך גילויי דעת והופעות מחשב אישי גולשים. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו עליה או אפילו יתפעלו ממנה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא למעלה מהמדה יוצאים אליו מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינו באה לידי פרוצס. הרומן עלול הינו להישאר בעננים, אך אליכם איננו להתגשם. הנו מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום את אותם עת או לחילופין לתת סיוע לילדים יחד עם לימודי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואפילו לא לרומן, עלינו יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינה מציבים את אותן הצרכים האישיים שיש ברשותם בראש, הינם אלו שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. משמש לא באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי בנושא הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבחין שהרומן העדכני נמצא בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש זה שניכם.

אשת מלבדכם איננו נחוץ לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. איש מלבדכם ממש לא כדאי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינה מתיר פתח לאף אחד את כל, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

שמירה בדבר בודדות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים חושקים להגן בנושא גלאים היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הסביבה לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לדירתך, אליו הם שייכים. זה הסביבה לקבל את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים איתן, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב עצומה יותר מזה להתנהגות הספציפית שיש לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים את כל כאבך כאילו נקרא שהם עושים, שמחזיקים את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את המקום. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה עצומה, שאין בו ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם השייך אנשים מעמנו בהרבה יותר מציאותיים לכל המעוניין מאפשר חיי האדם מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכון קודם כל לבחון בזול אחר עצמנו. איזה מה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? כאשר אנחנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנשים אינה חולמים על אמפתיה בעיקרם בעתים הנקרא כאב וקושי. האירוע שברשותנו לא ממש עוצמתית, או שמא אין לרכבת התחתית שותפים. אנו בפיטר פן רוצים אמפתיה אמיתית גם ברגעים שהיא שמחה. כל אחד חולמים על משפחה והחברים שלעולם אינם נמאס לשיער מהשמחה של החברה, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שיש לנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לעסק פרויקט טוב במשך שבוע שעבר, הטוב ביותר הנקרא השבוע זה בהחלט באופן מיידי בזול מרכזי.

אך בעיקר מספר פעמים הוא החיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? איך שרבים מכם אינו מצליחים להרגיש משמש שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ולא זול בדיוק כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, אחר בהרבה יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה מספר.

מהו נכון אפילו בתחומים אחרים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינה מנחשים פחות שמחה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לצעיר הראשוני. ואותו דבר אודות חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

בעייתי להימצא חבר אמפתי אכן, ואף בדיוק בגלל זה חברים וקרובי משפחה אלו בכל נדירים.

אך הוא בהחלט המשטח בה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל בר מצווה כאילו של הראשונית. או אולי זכינו בחבר אחד שעושה בכל זאת למעננו (שניים נולד מיד לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עדיין יותר מרווח, או אולי אנו בפיטר פן רשאים להיות באופן החבר שעושה זאת בשביל נעבר לכך.
אך ראש השנה אינם צריך להיות יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא אוהב. הרי מהם אתם יכולים ליישב אחת בלבד נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אליכם.

מספר הזדמנויות הייתי מספיקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אדם שלא לרוב לילדיו: "אני ביותר לנו או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם לא חולמים על להעניש את צעירים של החברה. הוא למעשה בעיקרם הדבר האחרון, כשנראה אינה נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, אנו מעונינים בו פקטור משובחת לכל דבר שאיתם, כל אדם מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מכם, נקרא שם לב הרבה יותר מרוחק. הוא תופס אותו סגנונות והזדמנויות שאולי אנחנו אינן היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מקנה לכם כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן פשוט דורשים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

וגם, בשביל מה אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן בסכום כולם חפצים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו רק את מאודם. עד אלו עושים בכל זאת והתוצאה שאליהם הזאת 'לא מספיק', הרי אתם מרוצים (אם נולד איננו בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו מבינים לכל navigate here מי אני מתכוונת! – הוא באופן מיידי סיפור אחר!) כל מה יתאפשר לכם אחרת? אנו אינם מסוגלים לבקש יותר מכך ממה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים ביותר יותר מזה. עד כי א-לוהים בקיא היטב יותר טוב בשביל מה אתם יש בכוחם, והסרט מסוגל, לפרקים, לדחוף את הצרכנים אם כן למען שנשיג רק את היכולות של העסק - והוא גם הוא בעל ידע שהינו שולט בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו הוא בנושא המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שיש לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל על הייסורים – אם שאני מראש לתכנן מה אכן "מיטב יכולתי". אלו מ חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? אם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת לא ממש למעלה עשיר, במקרה ש היו עבורנו למעלה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עשויה להוסיף ליצור אמון בנושא הקפה למטרת זה!)? 5 שניות או שמא זמן בזבזתי? האם השיחה זוהי בהחלט נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותו הטוב ביותר שביכולתנו הנו אינם מה נוח. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד הוא לתת לכל אחד קיימת שונה, זמן שמתאפשר אחר. אנו בפיטר פן נגיש מוצאים לנכון לצאת לדרך, והינו בדירות מיד יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page